Vardagsrummet fick sig ett otroligt lyft när vi tapetserade & la nytt golv.
Soffan är även den ny.. När jag flyttade till mannen och hans barn med min son såg det absolut inte ut så här. Ni kan tänka er ungkarlslya...
Men något som är så himla bra är att vi hjälps åt. Jag kommer på saker, mannen snickrar. Så vi är team.
Inredning dock är ju mitt intresse så det är jag som fixar här hemma med sånt.
Här har vi två skänkar som vi gjort om till en tv-bänk, eller rättare sagt mannen snickrar och jag kommer på vad som ska göras. Hade inte så mycket virke hemma, så det fick bli baksidan på en skänk som vi skulle kasta som vi satte mellan två av skänkarna vi har nu. Blev ju faktiskt bra.
Skapa din egen webbplats med Webador